Трендову іграшку бей-блейд мають майже всі учні нашої школи. На перервах граються з задоволенням і хлопці, і дівчата. Грають і самостійно, і в командах, голосно і щиро вболівають одне за одного.
Користуючись підвищеним інтересом до цієї теми, ми вирішили пояснити дітям абстрактні речі на знайомих предметах.
Вивчали принципи множення та ділення на блейдах — математика мовою дітей у Kid’Z Studio.
За допомогою блейдів другий клас застосовує таблицю множення.
Як саме?
На базах розміщено самі блейди та завдання, типу:
✅ у конверті лежать 4 блейди, поклади у нього в два рази більше, зашифруй це прикладом;
✅ 14 блейдів розділили на дві бази порівну, занотуй свої дії математичною мовою.
Переваги ігрового підходу:
- завдання доступне, бо на «живих» прикладах;
- математичні навички усвідомлюються через практичні дії;
- усі учні задіяні та вправно виконують завдання;
- враховано інтереси дітей: весело, популярно та цікаво.
Аби нам усім так математику викладали в наші часи!